Xinlin.inc

Wednesday, August 12, 2009

25#

Deleted Da pictures on HweiYuin's B'day.
Nak semua picture pada hari itu,ambil pendrive mai,I save utk kamu,
+++semua tu unsensored punya=]

Sekarang,aku nak mula cakap Melayu.
Hari ini Hari Kerjaya sekolah, banyak broacher yang diambil.
Tapi tak berapa tau apa yg ditulis kat dalam.
Aku ada minat kat :Mass communication,graphic design ,
Tapi aku bercita-cita nak jadi 'mortician"
Aku fikir baik aku batalkan niat tu,sebab tentulah bapak ku larang,sebsb pantang sangat.
Tak tau lah aku,pening je...
Baik aku study skrang.
malas jugak nak study-.-

Okay,aku ni skrang mental sikit,post B.M tapi tu semua aku punya betul feeling,ENJOY lah!

Labels:

1 Comments:

At August 12, 2009 at 7:28 AM , Blogger Qioaminlovesfoo said...

I'm also interesting in graphic design!!

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home